Visszaküldés és csere

MI A TEENDŐ, AMENNYIBEN MÁSIK TERMÉKRE VAGY MÁSIK MÉRETRE SZERETNÉM CSERÉLNI A WEBSHOPOS RENDELÉSEMET?

A megrendelt terméket szeretnéd másikra cserélni? Ezt a vásárlást követő 15 napon belül INGYEN megteheted! Fontos, hogy a terméket csak hibátlan csomagolással együtt, eredeti állapotban tudjuk cserélni, tehát ha nem volt használva.

Visszaküldés, vagy csere igényedet az ügyfélszolgálatnak tudod jelezni a megadott elérhetőségek egyikén.

A csere időpontjáról a GLS futárszolgálat fog értesíteni. Ha nem felel meg a felajánlott időpont, a GLS által küldött e-mailben található utasítások alapján könnyen választhatsz egy másikat.

Csomagold be a visszaküldendő terméket; a könnyebb azonosíthatóság érdekében egy papírra írd rá a rendelésszámot és tedd a csomagba. A futár érkezésekor vedd át a cserecsomagot, ragaszd fel a visszaküldendő csomagra a matricát, és add át a futárnak.

Ha a visszaküldött termék drágább volt, mint a cseretermék, a különbözetet visszautaljuk a megadott bankszámlaszámodra; ellenkező esetben a különbözetet a futárnál tudod készpénzben vagy bankkártyával kiegyenlíteni.

Kérdés esetén keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben az info@pigshoes.hu címen, vagy a +36 70 421 6597 telefonszámon.


MI A TEENDŐ, HA MÉGSEM TARTOK IGÉNYT AZ ÁLTALAM RENDELT TERMÉKRE/TERMÉKEKRE, ÉS SZERETNÉK ELÁLLNI A VÁSÁRLÁSTÓL?

A vásárlást követő 15 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Fontos, hogy a terméket csak hibátlan csomagolással együtt, eredeti állapotban tudjuk visszavenni, tehát ha nem volt használva. Ebben az esetben a termék visszaküldésének díját is mi álljuk, így csak az egyszeri kiszállítás díját fizeted.

A futár várható érkezéséről a GLS futárszolgálat fog értesíteni. Csomagold be a visszaküldendő terméket; a könnyebb azonosíthatóság érdekében egy papírra írd rá a rendelésszámot és tedd a csomagba, majd add át a futárnak.

A csomag visszaérkezése után, ha a termék és csomagolása sérülésmentes, akkor 8 napon belül visszautaljuk rendelésed összegét.

Kérdés esetén keresd ügyfélszolgálatunkat e-mailben az info@pigshoes.hu címen, vagy a +36 70 421 6597 telefonszámon.


HOGYAN CSOMAGOLJAM BE A VISSZAKÜLDENDŐ TERMÉKET?

Kérjük, hogy minden terméket használatlan, eredeti állapotában és csomagolásban juttass vissza hozzánk. A cipősdobozokra semmiképp ne ragassz se ragasztószalagot, se a futárszolgálat matricáját, mert így nem tudjuk őket újból értékesíteni.

A visszaküldendő terméket/termékeket helyezd az eredeti csomagolótasakba és ragaszd le a második ragasztócsíkkal. Amennyiben nincs meg az eredeti csomagoló, bármilyen erős külső csomagolás megfelel; a lényeg, hogy a doboz legyen becsomagolva, és közvetlenül rá ne legyen semmi ragasztva.