Gyakori kérdések

Hogyan vásároljak?

Helyezd a kosárba a megvásárolni kívánt terméket, majd a szükséges adataid, a fizetési mód és a szállítás megadása után már csak jóvá kell hagynod a rendelést.
A rendelésed beérkezését követően egy automatikus e-mailt fogsz kapni, rendelésed feldolgozásáról egy újabb e-mailben értesítünk.

Mennyibe kerül a szállítás?

Szállítási díjainkról a FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS oldalunkon tájékozódhatsz.

Mikor érkezik meg amit rendeltem?

GLS házhozszállítás, vagy GLS csomagpont esetén várhatóan 3 munkanapon belül, különleges promóciók esetén ez több időt vehet igénybe.

Milyen fizetési módok vannak?

Bankkártya és utánvét. Az utánvét extra díjat von maga után, melyről a Fizetés és szállítási módok oldalon tájékozódhatsz. Utánvét esetén ha a GLS házhozszállítást választod, akkor fizethetsz készpénzzel és kártyával is a futárnál.

Nincs a méretemben az a cipő, ami tetszik, tudtok rendelni belőle?

Nem, sajnos egyéni kéréseket nem tudunk teljesíteni, de amennyiben méretpótlás történik, azt a webshopon is rögtön látni fogod.

Telefonon is tudok leadni rendelést?

Nem, sajnos erre nincs lehetőség.

Kihez fordulhatok garanciális problémával?

Webshopos ügyfélszolgálatunk tud segíteni az info@pigshoes.hu e-mail címen.

Hol kapok választ egyéb kérdéseimre?

Elérhetőségeink bármelyikén érdeklődhetsz.