Gyakori kérdések
Hogyan vásároljak?
Helyezd a kosárba a megvásárolni kívánt terméket, majd a szükséges adataid, a fizetési mód és a szállítás megadása után már csak jóvá kell hagynod a rendelést.
A rendelésed beérkezését követően egy automatikus e-mailt fogsz kapni, rendelésed feldolgozásáról egy újabb e-mailben értesítünk.
Mennyibe kerül a szállítás?
Szállítási díjainkról a FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS oldalunkon tájékozódhatsz.
Mikor érkezik meg amit rendeltem?
GLS házhozszállítás, vagy GLS csomagpont esetén várhatóan 3 munkanapon belül, különleges promóciók esetén ez több időt vehet igénybe.
Milyen fizetési módok vannak?
Bankkártya és utánvét. Az utánvét extra díjat von maga után, melyről a Fizetés és szállítási módok oldalon tájékozódhatsz. Utánvét esetén ha a GLS házhozszállítást választod, akkor fizethetsz készpénzzel és kártyával is a futárnál.
Nincs a méretemben az a cipő, ami tetszik, tudtok rendelni belőle?
Nem, sajnos egyéni kéréseket nem tudunk teljesíteni, de amennyiben méretpótlás történik, azt a webshopon is rögtön látni fogod.
Telefonon is tudok leadni rendelést?
Nem, sajnos erre nincs lehetőség.
Kihez fordulhatok garanciális problémával?
Webshopos ügyfélszolgálatunk tud segíteni az info@pigshoes.hu e-mail címen.
Hol kapok választ egyéb kérdéseimre?
Elérhetőségeink bármelyikén érdeklődhetsz.